često postavljena pitanja
Samo živi, samo budi, svi odgovori doći će sami... a oni koji neće, pronaći ćeš ih ovdje! Ako i dalje imaš nedoumica, javi nam se na podrška@yello.hr.

Yello!
-
Kome je namijenjen Yello?
Onima koji žele ukusno jesti, a manje se stresirati oko planiranja obroka. Onima koji žele izbjeći odlazak u dućan i tegljenje namirnica, ali im je bitno da su one svježe i kvalitetne. Onima koji žele sami kuhati, ali ih je dosad nešto u tome sprječavalo. Ukratko, Yello je namijenjen svima bez iznimke i nadamo se da ćeš ga i ti zavoljeti!
-
Što ću sve dobiti u Yello paketu?
U Yello paketu dobit ćeš sve potrebne dozirane namirnice za naručena jela. Prikladna izolacija s ledom unutar kutije drži ih svježima, a u kutiji ćeš pronaći i jednostavan recept s koracima za pripremu jela.
-
Je li u paketu baš sve što mi treba za pripremu jela ili moram nešto imati doma?
Za pojedine recepte trebat će ti neke osnovne stvari doma, poput soli, šećera, brašna, ulja. Sve to, kao i potreban kuhinjski pribor naznačeni su u svakom receptu ispod sastojaka. Ako nemaš nešto od specifičnog kuhinjskog pribora, Yello ti nudi i alternativni savjet.
-
Imam alergiju na neke namirnice, kako da provjerim ima li ih u jelu?
Sve pojedinosti o sastojcima, kao i naznačene alergene možeš pronaći raspisane ispod svakog recepta pod „detalji o sastojcima“.
-
Nemam iskustva s kuhanjem. Mogu li svejedno naručiti Yello?
Yello je namijenjen svima, pa tako i tebi. Obećajemo ti jednostavne recepte i jasne korake i bit ćemo jako sretni ako uz nas prokuhaš!
-
Nudi li Yello veganska jela i jela bez glutena?
Mislimo i na vas! Trudimo se da se uvijek nađe u ponudi i takvih jela, a njihova ponuda varira iz tjedna u tjedan. Napominjemo da se sva jela pakiraju u istom prostoru pa jela koja prirodno jesu bez glutena, zbog moguće kontaminacije nisu prikladna za celijakičare.
-
Kako mogu otkazati narudžbu koju ipak ne želim?
Na svom profilu pod „Moje narudžbe“ imaš pregled svih izvršenih narudžbi. Tamo odabereš onu koju želiš otkazati i s desne strane nudit će ti se mogućnost otkazivanja. Otkazati narudžbu je moguće najkasnije 4 do 5 dana prije dana dostave.
Dostava
-
Gdje sve dostavljate i koliko košta dostava?
Za sada vršimo dostavu diljem cijele kopnene Hrvatske, a u najskorije vrijeme proširit ćemo dostavu i na otoke. Dostava je besplatna i ne plaća se dodatno na cijenu paketa!
-
Mogu li naručiti Yello za svaki dan u tjednu?
Ako želiš kuhati 3 ili 4 puta u tjednu, imaš opciju složiti takav paket. Ako pak želiš kuhati 5, 6 ili svih 7 dana u tjednu, možeš naručiti dva paketa za taj tjedan, koji će ti stići na dva različita dana!
-
Zašto ne mogu naručiti jela za ovaj tjedan?
Kako bi osigurali kvalitetne i svježe namirnice za sva jela i njihovu distribuciju svim korisnicima, potrebno je nešto vremena, odnosno četiri radna dana. Paketi se dostavljaju od utorka do petka. Prema tome, ponedjeljkom možeš naručiti jelo za isti tjedan za petak, a ostalim danima za sljedeći tjedan. Moguće je naručiti najviše dva tjedna unaprijed.
-
Koliko unaprijed mogu naručiti paket?
Zasad možeš naručiti dva tjedna unaprijed, a u skorije vrijeme bit će moguće naručiti i za cijeli nadolazeći mjesec.
-
Što ako nisam doma ili mi taj dan nešto iskrsne i ne mogu preuzeti paket?
Ako unaprijed znaš da nećeš biti doma nego na poslu ili nekoj drugoj adresi, pri narudžbi možeš promijeniti adresu (u procesu ili na svome profilu pod „Moji podaci“). Ako ti nešto naknadno iskrsne, GLS će te kontaktirati dan ranije i na sam dan dostave, pa u dogovoru s njima može paket preuzeti susjed, može ga se ostaviti pred vratima ili na nekom drugom sigurnom mjestu te postoji mreža GLS-ovih paketomata gdje se može preusmjeriti paket.
-
Mogu li se i nakon potvrde narudžbe predomisliti oko dana dostave ili odabranih jela?
Jednom kada je narudžba provjerena, potvrđena i plaćena, nije moguće mijenjati jela. Promjenu dana i eventualno otkazivanje dostave možeš izvršiti do dana navedenog pokraj narudžbe u svom profilu.
-
Gdje sve dostavljate?
Zasada vršimo dostavu diljem cijele kopnene Hrvatske, a u najskorije vrijeme proširit ćemo dostavu i na otoke.
-
Koliko se plaća dostava?
Dostava je besplatna diljem Hrvatske i ne plaća se dodatno na cijenu paketa!
-
Mogu li promijeniti jelo u izvršenoj narudžbi?
Jednom kada je narudžba provjerena, potvrđena i plaćena, nije moguće mijenjati jela.
-
Mogu li prebaciti izvršenu narudžbu na tjedan iza?
Narudžbu nije moguće direktno prebaciti na neki drugi tjedan zato što se ponuda jela mijenja na tjednoj bazi. Narudžbu možeš (unutar roka za otkazivanje) otkazati i napraviti novu narudžbu za tjedan koji želiš.
-
Zašto ne mogu naručiti jela za ovaj tjedan?
Kako bi osigurali kvalitetne i svježe namirnice za sva jela i njihovu distribuciju svim korisnicima, potrebno je nešto vremena, odnosno četiri radna dana. Paketi se dostavljaju od utorka do petka. Prema tome, ponedjeljkom možeš naručiti jelo za isti tjedan za petak, a ostalim danima za sljedeći tjedan. Moguće je naručiti najviše dva tjedna unaprijed.
-
Što ako nisam doma ili mi taj dan nešto iskrsne i ne mogu preuzeti paket?
Ako unaprijed znaš da nećeš biti doma nego na poslu ili nekoj drugoj adresi, pri narudžbi možeš promijeniti adresu (u procesu ili na svome profilu pod „Moji podaci“). Ako ti nešto naknadno iskrsne, GLS će te kontaktirati dan ranije i na sam dan dostave, pa u dogovoru s njima može paket preuzeti susjed, može ga se ostaviti pred vratima ili na nekom drugom sigurnom mjestu te postoji mreža GLS-ovih paketomata gdje se može preusmjeriti paket.
Ostalo
-
Želim kuhati za jednu osobu, može li se složiti takav paket?
Zasad nismo u mogućnosti pakirati jela za pojedinačne obroke, ali predlažemo ti opciju minimalnog paketa od dvije porcije po jelu, pa možeš kombinirati ručak i večeru ili si osigurati obrok za dva dana.
-
Može li se složiti paket za 3, 5 ili 6 ljudi?
Standardni paketi su za 2 ili 4 osobe. Za parove bez djece predlažemo paket za dvije, a za obitelji s dvoje ili troje djece predlažemo paket za četiri osobe.
-
Moram li se pretplatiti na Yello da bih naručio?
Zasad ne postoji sustav pretplate, prije narudžbe potrebno je jedino registrirati se. Registracijom dobivaš svoj profil na Yello stranici gdje možeš lakše pratiti svoje narudžbe i dostave, akcije i popuste, pregledati već naručena jela, kao i mijenjati svoje podatke.
-
Koliko dugo namirnice iz paketa ostaju svježe?
Sve namirnice pakiramo svježe i takve stižu na tvoju adresu. Led u kutiji održava temperaturu mesa ispod 4°C minimalno 48 sati, tako da bi bilo najbolje da hlađene namirnice (meso, riba) staviš u hladnjak najkasnije do idućeg jutra. Rok trajanja namirnica je od 2 do 6 dana.
-
Zašto neka jela nisu dostupna?
Sva jela dostupna su u ograničenim količinama. Kad ostane mali broj porcija za neko jelo i kad se jelo u potpunosti rasproda, to će biti naznačeno u oba slučaja. Ako se prijaviš na naš newsletter, stići će ti obavijest o novim jelima, pa ćeš moći odmah naručiti svoje favorite za odabrani tjedan.
-
Mogu li promijeniti preference jednom kada ih odaberem?
Naravno! Preference služe samo kako bi ti olakšale pretragu zanimljivih jela, one neće ostati fiksne za svaku tvoju narudžbu, a možeš ih promijeniti i unutar svake narudžbe kasnije pri odabiru jela.
-
Moram li se registrirati?
Registracija je obavezan korak prije naručivanja, a njome dobivaš svoj profil na Yello stranici gdje možeš lakše pratiti svoje narudžbe i dostave, akcije i popuste, pregledati već naručena jela, kao i mijenjati svoje podatke.
-
Jesu li moji podaci sigurni?
Bez brige, tvoji podaci su s nama sigurni i koriste se isključivo u svrhe dostave i informiranja o novostima ukoliko si tako odabrao. Također, možeš nas kontaktirati i zatražiti pisanim putem brisanje svih tvojih podataka iz naše baze.
-
Što ako ne želim više koristiti Yello?
Svoj račun možeš otkazati u svakom trenutku na svom profilu pod „Moji podaci“.
-
Što ako mi u paketu nešto nedostaje ili mi je stiglo krivo jelo?
Iako se svojski trudimo, pogreške su uvijek moguće. Žao nam je zbog nastalog problema. Molimo te javi nam što se dogodilo na podrska@yello.hr i ispravit ćemo pogrešku.
-
Zašto moj Yello paket kasni ili nije stigao na odabrani dan dostave?
Molimo te javi se na podrska@yello.hr kako bismo u najkraćem roku detektirali uzrok problema i dostavili tvoj paket.
-
Mogu li otkazati narudžbu?
Odabranu narudžbu možeš otkazati na svom profilu pod „Moje narudžbe“ najkasnije 4 do 5 dana prije dana dostave.
Plaćanje
-
Ima li Yello pretplatu?
Zasad nema, ali radimo na tome da za one koji si žele još više pojednostavniti planiranje obroka dodatno automatiziramo proces naručivanja.
-
Zašto se neka jela nadoplaćuju?
Razlog nadoplate je jednostavan i iskren - povremeno ti želimo ponuditi i neka ekskluzivnija jela s posebnijim namirnicama koje radi svoje cijene ne ulaze u standardni rang cijena Yello paketa. Međutim, u slučaju da ti to ne odgovara, uvijek ćeš naći i velik broj jela bez nadoplate.
-
Hoću li dobiti povrat novca ako otkažem narudžbu?
Da, u slučaju pravovremenog otkazivanja narudžbe dobit ćeš povrat novca.
-
Što je Corvuspay i kako funkcionira?
Corvuspay je maksimalno pouzdan Internet Payment Gateway, odnosno usluga za online plaćanja karticama i direktno sa IBAN-a na IBAN u web trgovinama, provjeren kroz milijune transakcija. Cijeli proces plaćanja se odvija na njihovom zaštićenom serveru kako bi podaci ostali sigurni.